Wymiana i zwroty

WYMIANA:

  1. Klient ma prawo do wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  2. W przypadku niedopasowania towaru mają Państwo możliwość jego wymiany, o ile dany rozmiar lub model jest dostępny. W przypadku niedostępności towaru, okres wymiany może się wydłużyć.
  3. Chęć wymiany należy zgłosić drogą mailową na adres: kontakt@lsm-sport.pl. W mailu prosimy podać rozmiar lub model, na jaki chcą Państwo wymienić dany towar oraz numer otrzymanego rachunku. W odpowiedzi otrzymają Państwo informację o dostępności podanego towaru oraz adres, na który należy odesłać wymieniany towar.
  4. Wymianie podlegają wyłącznie towary nowe, nieuszkodzone oraz niemające żadnych śladów użytkowania. Poza tym muszą być one odsyłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, z metkami.
    W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany towaru i jego odesłania na koszt Klienta.
  5. Wymiany przyjmowane są tylko i wyłącznie z wydanym w czasie sprzedaży rachunkiem.
  6. Wszelkie koszty przesyłek dotyczących wymiany ponosi Klient.

ZWROT:

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Chęć zwrotu należy zgłosić drogą mailową na adres: kontakt@lsm-sport.pl.
    W odpowiedzi otrzymają Państwo adres do wysyłki paczki oraz pozostałe informacje.
  3. Zwracane przedmioty muszą być nowe, nieuszkodzone oraz niemające żadnych śladów użytkowania. Poza tym muszą być one odsyłane w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, z metkami.
    W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu towaru i jego odesłania na koszt Klienta.
  4. Zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie z wydanym w czasie sprzedaży rachunkiem.
  5. Koszty przesyłek, które dotyczą zwrotu ponosi Klient.
  6. Zwrotowi nie podlega towar pochodzący z wymiany.
  7. Zlecenia przelewów zwrotu należności dokonywane są natychmiast, lecz nie później niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

REKLAMACJE

  1. Gwarancja rozpatrywana jest tylko i wyłącznie za okazaniem faktury VAT lub paragonu. Obejmuje ona wady ukryte powstałe podczas produkcji.
  2. Termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od daty odebrania przez nas przesyłki.
  3. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dn. 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (DZ.U. NR 141 poz.1176). Konsument reklamuje produkt na własny koszt.
  4. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny który zostanie wysłany klientowi po zgłoszeniu chęci reklamowania towaru oraz ksero dowodu zakupu. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na adres podany na formularzu reklamacyjnym.
  5. Chęć reklamowania towaru należy zgłosić wysyłając e-mail do sklepu.

Reklamacji NIE podlegają:

  • uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru
  • niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • naturalne zużywanie się produktu,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia),
  • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,
  • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.

 

PROSIMY O NIE ODSYŁANIE PACZEK ZA POBRANIEM.
NIE PRZYJMUJEMY TAKICH PRZESYŁEK.