Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy firmy LSM-SPORT, zwany dalej Sklepem, dostępny pod adresem www.lsm-sport.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Zamieszone na stronie sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
II. Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Zamówienia w Sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Zakupy mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
- W celu dokonania zakupów nie jest konieczna rejestracja. Wymagane jest natomiast podanie podstawowych informacji, w tym danych osobowych, umożliwiających kontakt oraz wysyłkę towarów.
- Zamówień można dokonywać:
– za pośrednictwem strony internetowej www.lsm-sport.pl,
– drogą mailową na adres: kontakt@lsm-sport.pl,
– telefonicznie pod numerem: 790 399 112. - Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy spośród możliwości wskazanych w zakładce Dostawa i płatności.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia Klient otrzymuje drogą mailową informację zwrotną, zawierającą numer zamówienia i dodatkowe informacje.
- Warunkiem koniecznym realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta prawdziwych danych osobowych, adresu email, telefonu oraz adresu zamieszkania.
- Za adres dostawy przyjmuje się domyślnie adres podany podczas rejestracji w Sklepie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie bądź opóźnienie przesyłki spowodowane podaniem błędnego lub niedokładnego adresu Klienta.
- Składając zamówienie należy określić rodzaj, rozmiar, model, fason oraz kolorystykę wybranego towaru.
- Realizacja zamówienia następuje w momencie, gdy dany towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców zewnętrznych Sklepu.
- W przypadku niedostępności towaru, Klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie drogą mailową. W tym przypadku Sklep ma możliwość zaproponowania spełnienia świadczenia poprzez wysyłkę podobnego towaru odpowiadającego co do przeznaczenia, jakości oraz cenie pierwotnie zamówionego towaru. Sklep informuje o takiej możliwości Klienta przesyłając dodatkowy email, jednocześnie informując w nim Klienta o jego prawie do nie przyjęcia tego świadczenia. W przypadku nie przyjęcia świadczenia nie dochodzi do zawarcia umowy.
- W przypadku niedostępności części towarów, gdy zamówienie zostało złożone na większą ilość towarów, Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową. Klient natomiast podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, możliwość zakupu alternatywnych towarów lub całościowe anulowanie zamówienia).
- Zawarta umowa wygasa w przypadku niemożności realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Sklepu w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Sklep informuje o tym fakcie Klienta drogą mailową, a także zwraca otrzymaną należność.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży, którym jest rachunek.
- Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę.
- Dane osobowe Klientów podawane podczas składania zamówień oraz rejestracji w Sklepie są przetwarzane w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe Klientów są wykorzystywane wyłącznie do użytku wewnętrznego firmy LSM-SPORT w celu realizacji zamówień, wystawienia rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Nie zostają one przekazane innym podmiotom trzecim, za wyjątkiem podmiotów, które pośredniczą w dostawie towaru do Klienta.
III. Formy płatności
- Klient dokonując zapłaty za zamówiony towar może wybrać jedną z następujących form płatności:- przelew zwykły
Realizacja zapłaty powinna nastąpić nie później niż w terminie do 14 dni od złożenia zamówienia. Zamówienie zostaje zrealizowane nie wcześniej niż w momencie otrzymania należności.Przelewu należności należy dokonać na jedno z podanych poniżej kont:
ING 82 1050 1403 1000 0091 3696 0599– płatność za pobraniem
Przy wyborze tej formy płatności opłata za zamówienie dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki i przekazywana kurierowi. Realizacja zamówienia następuje w chwili zawarcia umowy między Sklepem, a Klientem.
IV. Reklamacje
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą z 27 lipca 2002r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Chęć złożenia reklamacji należy zgłosić drogą mailową na adres: kontakt@lsm-sport.pl.
- W przypadku złożenia reklamacji Klient powinien odesłać towar w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, z metkami wraz z dowodem zakupu na swój koszt, który w momencie stwierdzenia zasadności reklamacji zostanie mu zwrócony.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
- W przypadku niezasadnej reklamacji, koszty związane z odesłaniem przesyłek pokrywa Klient.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na inny, pełnowartościowy. Natomiast jeśli nie będzie to możliwe, np. w przypadku wyczerpania zapasów, Sklep zaoferuje Klientowi za jego zgodą inne dostępne towary bądź dokona zwrotu równowartości ceny towaru wadliwego.
Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień jej powstania. - Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- Podstawy reklamacji nie stanowią różnice w wyglądzie towarów (w szczególności dotyczące barwy i odcieni) dostarczonych z zamówionymi, które to wynikają z innych parametrów monitora Klienta itp.
- Reklamacji nie podlegają:
– odbarwienia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją towaru
– uszkodzenia spowodowane normalnym zużywaniem się towaru,
– uszkodzenia mechaniczne powstałe z innych przyczyn niż wada tkwiąca w obuwiu (obtarcia, podarcia, obicia itp.),
– uszkodzenia wynikłe z niedopasowania modelu, fasonu do budowy ciała,
– zastrzeżenia w zakresie wygody towaru.
V. Wymiana i zwrot towaru
Procedura i zasady realizacji wymiany i zwrotu opisana jest w zakładce: Wymiana i zwroty.
VI. Postanowienia końcowe
- Zakazane jest przekazywane przez użytkowników lub Klientów Sklepu treści o charakterze bezprawnym.
- Sklep nie przyjmuje żadnych paczek wysyłanych za pobraniem, chyba że zostało to wcześniej ustalone między Klientem, a Sklepem.
- Jakiekolwiek reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki podczas transportu rozpatrywane będą na podstawie protokołu spisanego w obecności kuriera bądź pracownika Poczty Polskiej. W związku z tym prosimy o uważne sprawdzenie paczki w obecności tychże osób.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.